Urząd nadal zamknięty

Data dodania: 25 Maja 2020
Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r., od poniedziałku 25 maja br. urzędy administracji publicznej, w tym samorządowej, są zobowiązane do przywrócenia bezpośredniej obsługi obywateli z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
Mając jednak na uwadze obecną sytuację epidemiologiczną w naszym województwie i powiecie, w trosce o zdrowie Mieszkańców i pracowników, Urząd Miejski w Sośnicowicach będzie funkcjonował na następujących  zasadach:
  • przed przyjściem do Urzędu prosimy kontaktować się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną, dokumenty można przesyłać pocztą tradycyjną lub zostawić w skrzynce pocztowej przy wejściu do urzędu,
  • jeśli sprawa wymaga osobistego stawiennictwa, prosimy umówić się na wizytę
    z pracownikiem merytorycznym telefonicznie. W czasie załatwiania formalności obowiązują wszystkie reżimy sanitarne: zakrywanie ust i nosa, dezynfekcja rąk przy wejściu do budynku,
  • w budynku głównym urzędu klienci będą przyjmowani pojedynczo, przy biurku na korytarzu naprzeciw kasy,
  • w pozostałych budynkach obowiązuje zasada jedna osoba na jedno stanowisko nie licząc pracowników danego biura,
  • pracownik merytoryczny towarzyszy osobie załatwiającej strawę od wejścia do budynku, aż do zakończenia, odprowadzając do drzwi – nie ma możliwości swobodnego poruszania się po urzędzie.
Zachęcamy, by odpisy aktu stanu cywilnego pobierać online poprzez stronę www.gov.pl

Wykaz stanowisk i numerów telefonów:
Sekretariat 32 238-71-91
Zagospodarowanie przestrzenne 32 335-86-24
Inwestycje (w tym projekt OZE) 32 335-86-30/31
Gospodarka gruntami 32 335-86-18
Ekologia i ochrona środowiska Rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo 32 335-86-08
Gospodarka komunalna i drogownictwo 32 335-86-28
Gospodarka wodna i dzierżawy gruntów 32 335-86-19
Inwestycje 32 335-86-15
Gospodarka nieruchomościami, Ewidencja Działalności Gospodarczej, koncesje 32 335-86-34
Gospodarka energią i oświetleniem 32 335-86-39
Modernizacja gospodarki sanitarnej 32 335-86-20
Księgowość i ewidencja mienia gminy 32 335-86-23
Obsługa finansowo - księgowa 32 335-86-32
Księgowość i płace 32 335-86-22
Podatki (os. fizyczne) 32 335-86-16
Księgowość podatkowa, egzekucja administracyjna 32 335-86-35
Podatki (os. prawne), Opłata za gospodarowanie odpadami, egzekucja administracyjna 32 335-86-14
Organizacja i administracja urzędu 32 335-86-07
Obsługa Rady 32 335-86-29
Kadry, dodatki mieszkaniowe 32 335-86-09
Urząd Stanu Cywilnego 32 335-86-25
Dowody Osobiste 32 335-86-26
Ewidencja ludności 32 335-86-28
Gospodarka odpadami 32 335-86-13
Zamówienia Publiczne 32 335-86-11
Promocja Gminy 32 335-86-33